Een info-beurs? Da’s oubollig!

Uw gasten verwachten steeds meer beleving. Klanten willen uw product proeven, voelen, ruiken, ervaren. Om van uw beurs een succes te maken, moet je die beleving bij je standhouders aanmoedigen. Dat doe je deels door extra beleving in je beurs te verwerken, maar anderzijds ook door standhouders aan te moedigen om met je bezoekers in interactie te gaan. En… Je raadt het al… To The Point Events kan je hierbij ondersteunen. Lees hier hoe Nele Douce van Spar-Lambrechts onze samenwerking ervaren heeft.

“Na meer dan 15 jaar was het tijd om onze jaarlijkse klanten-beurs in een nieuw kleedje te stoppen.
We wilden er voor zorgen dat onze klanten – zelfstandige winkeliers – niet alleen producten kopen,
maar ze ook écht beleven… Geen senicure dachten we. Daarom gingen we op zoek naar een
ervaren partner.” Vertelt Nele Douce, Marketing Manager bij Spar. Via ons netwerk kwamen we in
contact met To The Point Events.
“Na een aangename eerste meeting waarin ze vooral luisterden naar onze “uitdagingen” en een
gericht plaatsbezoek, kregen we een uitgewerkt concept dat er ongeveer “ boenk op” was. Ze
slaagden erin om onze wensen te combineren met de beperkingen die de locatie met zich
meebracht. En dat binnen een verantwoordbaar budget. Niet alleen de voorbereidingen verliepen
vlot, maar ook de praktische uitwerking en de begeleiding tijdens het event zelf waren op en top!”
Bart Koninckx vult graag aan: “onze filosofie is dat we er zijn om onze klanten te ontzorgen. Wij
houden ons bezig met de lasten van een event, zodat de klant zoveel mogelijk lusten kan beleven.”
“De kleine last-minute stress-momentjes hielp het team van To The Point Events met de glimlach de
wereld uit en zo toverden ze ook bij onze klanten een grote glimlach op hun gezicht. En tevreden
klanten… daarvoor deden we het! Dus nogmaals: DANK JE WEL aan het hele TTPE-team voor jullie
professionalisme, engelengeduld, alle creativiteit & energie, de humor, het blijven gaan! Wij zijn
alvast overtuigd en werken ook volgende keer graag met dit eventkantoor samen!” Sluit Nele af.